Klachten

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
Mocht dit het geval zijn dan zouden we het fijn vinden als u eerst schriftelijk contact met ons opneemt via
info@hipcadeau.nl
Samen kijken we dan naar een passende oplossing.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn over de geboden oplossing dan is het mogelijk om het geschil voor bemiddeling aan te melden via Stichting Webwinkelkeur via
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is genomen staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie

 

© 2019 - 2022 Hip Cadeau | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel